Se verden med nye øjne hver dag

Se verden med nye øjne hver dag
Der er så meget smukt at se på:

torsdag den 11. oktober 2012

Bliver høj af at være kreativ:-)

Lige et lille bitte indlæg på dette blog projekt:-))

Elsker simpelthen følelsen i kroppen af at være kreativ, jeg føler at jeg lever når jeg skaber. Det kan være små ting som idag eller større projekter:-) glæden er lige stor:-)

Dette kunne nogle kalde mishandling af kongeligt porcelæn... Jeg kalder det ny glæde til en lille gråspurv jeg elsker fordi jeg har arvet den af min elskede farmor:-) håber ikke hun ryster for meget på hovedet af mig oppe i himlen:-) hun forstod ikke dengang krøllede skjorter var et hit, er ret sikker på hun heller ikke forstår den fine filt kugler på gråspurvens smukke lille hoved:-)) undskyld farmor, men håber du ved jeg tænker på dig hver gang jeg kigger på min lille spurv:-) nu med moderne hat:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar