Se verden med nye øjne hver dag

Se verden med nye øjne hver dag
Der er så meget smukt at se på:

lørdag den 13. oktober 2012

Mere kreativitet:-)

Jeg ved ikke hvordan i andre kreative mennesker arbejder? Men for mig er det super meget i perioder.Perioder  hvor ideerne til nye ting bare vælter frem, ideer til billeder, indretninger, hobbyting eller andet kommer piblende frem som smeltevand på de første varme dage.

Jeg elsker den følelse af skabertrang, jeg har endnu ikke fundet noget der giver mig den samme følelse som når noget former sig som jeg håbede eller endnu bedre, imellem mine hænder:-) det er magisk.

Oprindelig er jeg uddannet dekoratør, men har i mange år arbejdet som leder i stedet, dog slipper jeg aldrig det kreative, for det er det der giver mig det ekstra krydderi i hverdagen!

Igår fandt jeg denne rustne ring på en parkeringsplads og samlede den op, lige da jeg fandt den vidste jeg ikke helt hvad den ville blive til, men den endte med at blive til en halskæde. En som jeg kommer til at bruge rigtig meget i efteråret fordi den har det rå i form af ringen og lædersnoren og det fine i form af fjeren og filtkuglen:-)

Filtkuglen er klippet over og limet på ringen sammen med den lille fjer.

Ha en dejlig søndag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar